Select Page

POKLICNA ORIENTACIJA

  • ure poklicnega svetovanja,
  • skupinsko in individualno delo z učenci 8. in 9. razreda ter posamezniki, ki z zaključujejo šolanje v nižjih razredih OŠ,
  • izvajanje razširjenega programa poklicne orientacije v 9-letni OŠ (sodelovanje pri organizaciji in izvedbi tehniških in naravoslovnih dni z vključevanjem vsebin s področja poklicne orientacije),
  • izvajanje aktivnosti z zunanjimi institucijami,
  • individualno svetovanje,
  • pogovori s starši in učenci pred vpisom v srednjo šolo, izvedba vpisa v srednje šole,
  • svetovanje v obdobju preusmerjanja in omejitev vpisa,
  • sodelovanje pri roditeljskih sestankih za starše 8. in 9. razreda.

VPIS OTROK V ŠOLO

  • vpis šolskih novincev v skladu z Zakonom o OŠ ter navodili in priporočili, svetovanje staršem bodočih prvošolcev na roditeljskih sestankih v VVO,
  • priprava gradiva o šolskih novincih,
  • vodenje Komisije za ugotavljanje pripravljenosti otrok za vstop v šolo,
  • organizacija oddelka 1. razreda, OPB in sodelovanje pri njeni izvedbi,
  • pomoč učiteljicam pri začetnih stikih z učenci 1. razreda in njihovimi starši,
  • priprava in izpeljava 1. roditeljskega sestanka za vse starše prvošolcev pred začetkom šolskega leta,
  • pomoč učencem in staršem pri vključevanju v šolsko življenje.

SVETOVALNO DELO Z UČENCI

  • skrb za šolsko kulturo, vzgojo, klimo, učne navade od 6. do 9. razreda,
  • pomoč učencem z učnimi težavami (neposredna pomoč, organizacija pomoči, sodelovanje z zunanjimi strokovnjaki s soglasjem staršev),
  • svetovanje učencem na relaciji učitelj – učenec v iskanju ustreznih metod in oblik dela znotraj razreda in spoznavanje osebnostnih značilnosti ter iskanje skupnih poti za reševanje problemov,
  • vodenje skupinskih razgovorov z učenci o izboljšanju učnega uspeha, o oblikovanju razrednega kolektiva in izboljšanju razredne klime,
  • neposredno delo z nadarjenimi učenci in učenci z učnimi težavami,
  • neposredna pomoč pri učnih težavah  posameznikom in skupinam učencev,
  • priprava in vpeljevanje preventivnih programov – skupinsko delo z učenci na različne teme (nasilje, medosebni odnosi, samopodoba, samospoštovanje, odraščanje, odvisnosti …).

SVETOVALNO DELO ZA STARŠE

  • individualno svetovanje staršem otrok, ki imajo učne, vedenjske ali druge težave,
  • organizacija roditeljskih sestankov s strokovno tematiko in izvedba posameznih tem,
  • oblikovanje raznih navodil, obvestil, vabil, anket, vprašalnikov v zvezi s sodelovanjem staršev in šole,
  • analiza pojavov znotraj kolektiva, v sodelovanju z razrednikom.

SVETOVALNO DELO ZA UČITELJE

  • sodelovanje pri načrtovanju, realizaciji in analizi ter evalvaciji vzgojno-izobraževalnega dela na šoli,
  • sodelovanje na sejah učiteljskega zbora in ocenjevalnih konferencah,
  • sodelovanje na strokovnih aktivih in timskih sestankih,
  • svetovanje in pomoč učiteljem pri delu z učenci s posebnimi potrebami,
  • evidentiranje otrok z učnimi težavami in organizacija timskega pristopa pri razreševanju VIZ situacije,
  • posvetovanje z učitelji o delu u učenci z vidika učinkovite poučevalne prakse, metod in tehnik učenja,
  • posvetovanje z učitelji v zvezi z izbiro ustreznih učnih strategij,
  • posvetovanje z učitelji z namenom izboljšanja bralne pismenosti učencev,
  • pomoč učiteljem pri različnih pedagoških nalogah,
  • sodelovanje z učitelji pri pripravi individualiziranih in individualnih programov za OPP in nadarjene učence,
  • vodja tima za samoevalvacijo in za uresničevanje vzgojnega načrta šole,
  • sodelovanje pri načrtovanju izobraževanja za strokovne delavce šole.

RAZVOJNO PREVENTIVNO DELO

  • področje samoevalvacije,
  • spremljava udejanjanja vzgojnega načrta na šoli,
  • spremljava, evalvacija dela z učenci s posebnimi potrebami in učnimi težavami,
  • evalvacija dela z nadarjenimi učenci,
  • sodelovanje v programih za zmanjševanje nasilja med vrstniki ter nasilja nasploh in izboljšanje discipline,
  • sodelovanje s specialnimi institucijami (ZRSŠ, Svetovalni centri, Razvojna ambulanta, društva za delo z učenci s posebnimi potrebami, Pedagoški  inštitut v Ljubljani …),
  • sodelovanje v različnih raziskovalnih in projektnih nalogah ter inovacijskih projektih.

DELO Z NADARJENIMI UČENCI

  • evidentiranje nadarjenih učencev,
  • identifikacija nadarjenih učencev,
  • seznanitev staršev,
  • delo z nadarjenimi učenci (oblikovanje individualiziranega programa, diferenciacija pouka, dodatne dejavnosti).

DELO Z OTROKI S POSEBNIMI POTREBAMI

  • spremljanje vzgojno-izobraževalnega dela učencev s posebnimi potrebami,
  • sodelovanje z razredniki, starši in strokovnjaki,
  • priprava individualiziranih programov,
  • koordiniranje skupin učencev s posebnimi potrebami,
  • koordiniranje dela z učenci z učnimi težavami po petstopenjskem modelu obravnave,
  • koordiniranje in vodenje dela z nadarjenimi učenci na šoli,
  • sodelovanje z zunanjimi strokovnjaki.  

OBRAVNAVANJE SOCIALNO EKONOMSKIH STISK

oblikovanje seznama učencev, ki imajo subvencionirano malico,
vodenje postopkov v primerih subvencionirane šole v naravi,
sodelovanje pri reševanju problemov, ki izhajajo iz socialne problematike v družini učenca (rejništvo, dolgotrajne bolezni, ločitev ali smrt staršev, zasvojenost …),
koordinatorstvo v primerih obravnave nasilja v družini,
sodelovanje z zunanjimi institucijami v primerih socialno ekonomskih težav v družini.

Za učinkovito opravljanje nalog se svetovalna služba povezuje z naslednjimi strokovnimi ustanovami: Svetovalni center za otroke in mladostnike Koper, Zavod E. Vatovec Strunjan, Center za komunikacijo sluh in govor Portorož, Zavod za zaposlovanje Koper, Referat za zdravstveno vzgojo, Pedopsihiatrični dispanzer v Luciji, Komisija za usmerjanje otrok s posebnimi potrebami, Zavod za Šolstvo OE Koper.

V svetovalni službi je zaposlena pedagoginja Jasmina Škvarč: jasmina.skvarc@osmarezige.si (tel.041 784 608).

REACT – EU

Dostopnost