DODATNI PROGRAM, KI GA FINANCIRA MESTNA OBČINA KOPER
V šolskem letu 2024/2025 bo šola izvajala naslednje dodatne dejavnosti:
VSEBINA | NAMEN OZIROMA CILJI | RAZRED | IZVAJALEC |
DELO Z NADARJENIMI | Program dodatnih dejavnosti za nadarjene učence ponujamo na podlagi Koncepta o delu z nadarjenimi učenci. V letošnjem šolskem letu bomo organizirali tabor za nadarjene učence. | 6. – 9. razred | ALEN STOJČEVSKI (koordinator) |
DEJAVNOSTI ZA ZDRAVO ODRAŠČANJE | Program je razdeljen v 3 sklope: Preventivne dejavnosti za učence Namen dejavnosti, ki jih bomo izvajali je predvsem naučiti učence, kako čustva izraziti na socialno sprejemljiv način, naučiti jih veščin uravnavanja čustev in reševanja konfliktih situacij, pri učencih razvijali odgovornost in jih učili primernega vedenja. Vključili se bomo v program NEODVISEN.TV, kjer se bomo lahko posluževali izobraževalnih oddaj o novodobnih pasteh zasvojenosti in aktualnih tematikah sodobne družbe. | 1. – 9. razred | JASMINA ŠKVARČ PETRA PASUTTO MARTINA MARŠIČ DARJA FRANČEŠKIN |
DIGITALNA PISMENOST | Učenci bodo spoznavali program za pouk na daljavo, učili se bodo digitalne pismenosti in različnih postopkov reševanja problemov. | 3. razred | MAJA PUCER |
Pri pouku bodo učenci spoznavali pomen in vlogo računalnika v sodobni družbi. Pri tem bodo iskali zbirali, obdelovali, oblikovali, predstavili in vrednotili aktualne informacije, ki jih zanimajo pri delu doma, v šoli in pri zabavi. | 6. – 9. razred | TAMARA ČELHAR | |
BRALNA PISMENOST | S pomočjo razvijanja bralne pismenosti bodo učenci reševali različne probleme iz vsakdanjega življenja, povezali bralno pismenost s funkcionalno pismenostjo. Pripravljali se bodo tudi na nacionalno preverjanje znanja. | 6. in 9. razred | NATAŠA GOSTIŠA VALENTINA BRADAŠ TURK |
V sklopu bralne pismenosti bomo izvedli tudi NOČ KNJIGE IN ANDERSENOVO NOČ. | 1. – 3. razred | KATJA TEVŽ KATJA TAVČAR JERMANČIČ | |
V sklopu bralne pismenosti bomo izvedli tudi NOČ KNJIGE IN ANDERSENOVO NOČ. | 4. – 6. razred | LARA PEČAR PETRA PASUTTO | |
V sklopu bralne pismenosti bomo izvedli tudi NOČ KNJIGE IN ANDERSENOVO NOČ. | 7. in 8. razred | NATAŠA GOSTIŠA VALENTINA BRADAŠ TURK | |
MATEMATIČNA PISMENOST | V okviru matematične pismenosti bodo učenci reševali probleme iz vsakdanjega življenja in se pripravljali na tekmovanja in na NPZ. | 6. – 9. razred | MARTINA MARŠIČ SUZANA LISJAK |
FUNKCIONALNA PISMNOST | Učenci se bodo navajali na uporabo funkcionalne pismenosti v vsakdanjem življenju. | 3. in 9. razred | KARMEN TOŠKAN TAMARA ČELHAR |
ŠPORT | Namen izvajanja programa je predvsem izboljšanje gibalne učinkovitosti pri učencih, učence navdušiti za različne športne dejavnosti ter prilagoditev različnih športnih dejavnosti glede na sposobnosti otrok. Učencem 1. in 3. razreda bomo ponudili dodatno uro športa, učencem 2. razreda pa dodatnega učitelja športa pri obveznih urah športa. | 1. in 3. razred | KATJA TAVČAR JERMANČIČ KATJA TEVŽ MATIC VOZLIČ |
Preventivne dejavnosti za učence v sklopu dejavnosti za zdravo odraščanje
Izvajali bomo preventivne dejavnosti, ki se nanašajo predvsem na medsebojne odnose, zdrav način življenja in krepitev pozitivnih vrednot. Izvajale se bodo tudi s pomočjo izobraževalnih oddaj na Neodvisen TV. Izvajali jih bosta svetovalni delavki Jasmina Škvarč in Petra Pasutto, Martina Maršič ter zunanji izvajalci.
Izvajali bomo tudi preventivno dejavnost »VARNI IN SPROŠČENI V NOV ŠOLSKI DAN«. Raziskave kažejo na velik pomen, ki ga ima varno in spodbudno učno okolje na kakovost in uspešnost vzgoje in izobraževanja, večkrat je bila že ugotovljena povezanost med šolsko klimo in zaznano učinkovitostjo šole/dosežki učencev. V šolah, kjer prevladuje pozitivna klima, so učenci bolj zavzeti za učenje, bolje sodelujejo z učitelji, bolj so motivirani za šolsko delo in imajo bolj pozitivna stališča do šole in se tudi bolj pozitivno vedejo, boljša je tudi njihova samopodoba, nižja je raven konfliktnosti in agresivnosti. Učenci se bolje učijo in dosegajo višje rezultate takrat, ko se počutijo varni in ko se počutijo dobro. Z aktivnostmi, ki jih pri urah Varni in sproščeni v nov šolski dan učitelj sistematično in načrtno izvaja, čustveno opismenjuje učence, krepi varno in spodbudno učno okolje, zdravje in zdravi življenjski slog vsakega posameznika, ki se tako v šolski skupnosti počuti vedno bolj sprejet, varen in zadovoljen.
Učenci bodo izvajali naslednje dejavnosti:
- igre sproščanja in regeneracije,
- igre pridobivanja pozornosti,
- socialne interakcijske igre,
- igre komunikacijskih veščin,
- oblikovanje skupin in razvijanje sodelovanja,
- igre empatije,
- vaje zaznavanja lastne vrednosti,
- vaje upravljanja s konflikti,
- vaje izražanja in samouravnavanja čustev,
- delavnice terapije z umetnostjo.
Dejavnosti so namenjene učencem 4. in 5. razreda.
Mentorica dejavnosti bo Darja Frančeškin.
DODATNI PROGRAM »ŽIVIM ZDRAVO«
Cilji programa:
- vzpodbujanje zdravega načina življenja,
- kvalitetno preživljanje prostega časa v okviru družine,
- vzpodbujanje medvrstniškega sodelovanja.
V okviru programa naj bi učenci skupaj s starši opravili pohode na tri vzpetine ter si ogledali tri naravne znamenitosti Slovenije. V program se učenci prostovoljno vključijo.